Zeggen wat je doet, doen wat je zegt, dat vastleggen en verbeteren. Voor ons specifiek met extra aandacht voor de klant en collega’s. De kern van ISO! Op maandag 9 november 2020 hebben wij de jaarlijkse externe audit gehad en de verlenging van ons ISO9001-certificaat behaald! Met een nieuwe scope die dieper ingaat op waar wij kwaliteit leveren op de projecten.
Ons streven achter het behalen van het certificaat?
Wij geloven dat de mens de belangrijkste succesfactor is in het realiseren van succesvolle projecten. Dit willen wij herkenbaar en reproduceerbaar realiseren. Wij willen een proactieve cultuur van preventie en verbetering bewerkstelligen. Zo verbetert de kwaliteit van onze diensten én klanttevredenheid op continue wijze. Om dat te realiseren hebben we, door het behalen van het certificaat, kwaliteit in de haarvaten van phbm opgenomen. Wij groeien.
De mens centraal
Het certificaat hebben we met z’n allen gehaald. Ieder van onze adviseurs zet zich op de projecten in om de klantvraag het best te beantwoorden. Door dagelijks het gesprek aan te gaan met het projectteam en de omgeving werken we het best samen. Door de opdrachten te starten met een gesprek over de waarden die we kunnen leveren en hier periodiek op te evalueren zetten we het best de mens centraal. En door te ontwikkelen bereiken we het beste resultaat.