Bij ons staat de laatste tweewekelijkse phbm-dag van het kalenderjaar altijd in het teken van zowel terug- als vooruitblikken. Op vrijdag 13 december keken we daarom gezamenlijk naar wat in 2019 allemaal gebeurd is en wat we bereikt hebben op zakelijk en persoonlijk vlak. Middels een aantal creatieve en ludieke presentaties stelden we elkaar op de hoogte van onze individuele én gezamenlijke hoogtepunten van afgelopen jaar. Na de lunch presenteerde het management het plan 2025, zoals deze in april met de input van collega’s tot stand is gekomen. De kernwaarden zijn daar ook uit ontleend. In dit plan is uiteengezet waar wij als bedrijf de komende vijf jaar naartoe gaan werken en hoe we een verschil gaan maken in onze sector. Na het uitgebreid doorspreken van deze ambitieuze doelen, had een aantal collega’s dé phbm-pubquiz voorbereid voor tijdens de vrijdagmiddagborrel. In kleine groepjes werden in een aantal rondes de meest uiteenlopende vragen beantwoord, met natuurlijk een hoop fanatisme als gevolg. Deze gezelligheid werd nog tot in de late uurtjes doorgezet onder het genot van een heerlijk kerstdiner bij Brasserie Helden.